U heeft een klacht
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag zo spoedig mogelijk. U kunt uw klacht sturen naar het volgende postadres:
- RP Insurance
- T.a.v. R.Phernambucq
- Ampèrestraat 26
- 1171BV Badhoevedorp
Wij zullen uw klacht zorgvuldig behandelen. Als u vindt dat uw klacht vervolgens niet naar behoren is afgehandeld, kunt u uw klacht met betrekking tot onze dienstverlening voorleggen aan de onderstaande onafhankelijke instantie:
- Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
- Postbus 93257
- 2509 AG Den Haag
- T 0900 355 22 48
- info@kifid.nl
- www.kifid.nl
Als u geen gebruik wilt maken van deze mogelijkheden kunt u ook naar de burgerlijke rechter
Klacht zorgverzekering
Wanneer uw klacht betrekking heeft op uw zorgverzekering kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) te Zeist. Alle klachten worden eerst behandeld door de Ombudsman Zorgverzekeringen. Deze probeert via een bemiddelingstraject tot een oplossing te komen. Mocht dit niet succesvol zijn, dan kunt u uw klacht daarna voorleggen aan de SKGZ.
De SKGZ zal op basis van de beschikbare informatie een bindend advies uitbrengen. Bindend wil zeggen dat zowel uzelf als wij ons aan dit advies dienen te houden. Meer informatie kunt u vinden op www.skgz.nl.
De Ombudsman en de SKGZ zijn beiden te bereiken via:
Postbus 291
3700 AG Zeist
T: 030 698 83 60
www.skgz.nl